Vardagstjat

Igår, fredag,  var jag ledig. Hade tänkt sova länge, gå upp och plugga matte, lunchträna och sedan fika med Caroline. Men som vanligt med mig och mina planer blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Vaknade tidigt av att brorsan skulle ta morgonprommis med Puppylove. Hade tankat ner resten av avsnitten av Heroes. Tråkigt bra program, helt ärligt, jag är totalt såld. Har strecksett det nu. Började ju gårdagen med att se typ avsnitt 4-8. Orkade aldrig gå och träna, jag vet, jag är lat. Bättring nästa vecka, jag lovar. Carola och jag ska vara duktiga. Slappade i sängen med Gus till kl. var en typ kvart över ett. Släpa mig upp till duschen, sminkade mig, klädde på mig, gick förbi SATS och hämta upp Caroline. Jag fattar inte hur människan inte kan vara klar i tid ?! Det tar fan inte en timme att duscha...

Vi skulle iaf luncha, och bestämde oss efter många om och men för Waynes i mitticity. Bra span, snygg barista och fikavänligt. Satt där ett par timmar och bestämde oss för att dra till London nästa vecka och hälsa på Julia. Jag gillar spontanitet.

Kom hem, åt pistagenötter och läste Klick. Måste säga att jag tycker då inte att Sofie Fahrman är en fröjd för ögat. Är något som inte riktigt stämmer. Dessutom, kort kjol ? Det blir nog inte min grej. Brorsan skulle köra mamma till K-hamn på fest så jag och Stefan skulle styra mat till oss själva. Ja, och som vanligt blev det en Milan och en Ortolago från Vedugnen. Jag gillar Steffes sätt att tänka :b

Tidig kväll var det tänkt men nu hade jag ju avsnitt 9-14 av se klart på och lite matte att plugga. Ingen matte blev det men till avsnitt 13 hann jag med.

Upp tidigt imorse, drog mattetentan på ett par timmar. Tror jag lyckades skrapa ihop de 12 poängen iaf. Så då var MatteD avklarad, bara E kvar.

Nu blir det att sticka till affären, köpa paprika, styra en pastapestoskinksallad och en massa godis och så givetvis avsnitt 14 ! Åh !

Suck me !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0