Vårkläder

Nej jag vill inte att våren ska komma än. Ja jag är väl en av dom få som gillar vinter och snö. Nej jag tycker inte illa om sommaren. Ja jag älskar att åka bräda och hänga i fjällen. Sälen blir !

Men för er som börjar tröttna på långkalsonger, som jag dock vägrar att ha även om mina köldeksem skulle behöva det, och vill börja titta på vårkläder så strömmar det in. Denna klänning (1) ser ni mig när solen tittar fram om jag får som jag vill.I mina drömmar där mina ledband sitter kvar och ihop ser ni mig i dessa heels (2) . Sedan en casual lite kyligare vårkväll ser ni mig på en uteservering i dessa sköna byxor (3) . Hoppas jag !

 1.  2.  3.
Allt från www.asos.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0