Det tar aldrig slut

Nu får jag snart nog. Jag tycker jag packar en låda och sen måste jag packa en till. När är allt packat ?!

  • Packa, packa, packa
  • Äta
  • Valberedninsmöte
  • Räkna matte
  • Flytta en massa
  • SOVA

Dags att skaffa mig ett liv kanske. var och shoppa idag också. Ett långt svart linne/klänning på Monki. Perfekt. Passar till allt. Ska tillbaka till HM sen också och köpa ett lång gråochvitrandig tröja. Blir noh alldeles jättenice.

Nu kanske det dröjer ett tag innan jag skriver igen. Har nämlige inget bredband i nya lägenheten förrän om typ tre veckor kanske. Men jag ska göra mitt bästa !

Eargazm: Matt White - Wait for love


Kommentarer
Postat av: Haakoningebjorg

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2010-01-18 @ 11:54:34
URL: http://haakoningebjorg.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0