Fest fest fest

Lördagen spenderades på Nöjes. Den första gången som vi var där på riktigt, eller rättare sagt fick vara där och hade åldern inne. Kvällen började med förfest hos Madde och Kristofer där det blev en hel del naket... Hmm. Sedan begav sig större delen av gänget till Nöjes där kvällen slutades suddigt för dom flesta. Här är bilderna från festen. Enjoy !

Titta, här kommer förfesten:




Väl på Nöjes såg det ut så här:



Jag säger då det, detta får vi ta och göra om brudar ! Middag hos Madelene så snart vi bara kan.


Kommentarer
Postat av: Carolina

AHAAHAHHA JAG ÄR SKELÖGD :D kollat sista bilden på mig? :D:D

2007-01-16 @ 21:06:32
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Madelene

Men du, jag missade alla pussar :(! Hahaha, jo det blev ju en del naket! Puss

2007-01-18 @ 14:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0