Julen kom såg och passerade

Jualfton ja, en överskattad dag redan konstaterat. Men en dag lika fin som andra. Började halv åtta morgon, jobbar inom hemtjänsten så dagarna börjar ganska tidigt. Dagen flöt på, det var lugnt och många av vårdtagarna var borta. Stack hem runt elvatiden för jullunch och ryggmassage från Bodil, brorsans tjej, och efter det, hur skulle jag kunna gå tillbaka till jobbet 9 timmar till. Men tvungen var jag. Stack hem igen vid halv tre och öppnade paketen från mormor och morfar. Scissor Sisters Ta-Dah satt jäkligt bra, så man tackar.

Tillbaka till jobbet som sagt och dagen fortsatte, ända till halv tio då jag och Eli äntligen fick hem till familjen och varva ner. Julklapssöppning med mamma och Stefan. Tack för Ipoden, trosorna, böckerna, kajalen, mössan, FM-sändaren och massa massa mer. Tack !

1   2

1. Julklapp till brorsan
2. Mamma njuter i sin julklapp

Kort och gott, julen var bra. Därefter följde en juldag med lite för mkt alkohol, några mellandagar med mkt shopping bl a. ny snowboard och en nyårsafton med en trevlig middag och helt okej efterfest.

Tack för det fina året med feta resan till Sälen, student, två veckor i Turkiet med brudarna och massa nya vänner, speciellt min BIATCH Carola och allt annat, 2006. Kunde nog inte blivit så mkt bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0