Nya placet

fett fett fett som fan. Flyttat in nu och jag måste säga att jag trivs. Det enda som är kasst är att jag inte har något tv-uttag i mitt rum och att bredbandet dröjer typ tre veckor. SUGER ! Men nu sitter jag på universitetet och skriver istället. Det kanske inte blir så ofta men för er som faktiskt läser så ska jag försöka.

Nu så börjar brorsan i min klass nästa fredag. Känns skumt som fan men vad gör man. Bo hemma ska han ju som sagt också göra i februari. Det ska bli kul, men det tycker inte mamma. Kan bero på syskonkärleken men vad vet jag :b ?

Nej nu börjar min kemi snart, tar ju ett tag att ta sig till salen och idag så är massa föreningar uppe på skolan så man måste ju passa på att ta gratis godis !

See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0