REAFYND

Att hitta ett riktigt bra reafynd är ren och sann tillfredsställelse. Jag har länge letat efter en lagomt stor svart kuvertväska som också är prisvärd. Dom flesta har varit för stora eller för klumpiga men idag på Kappahl gick drömmen i uppfyllelse. Jag trodde att det var en vanlig vara, alltså ingen rea för den var ju snygg och det satt ingen reaprislapp på den. Så jag kommer till kassan, ska betala 149 kr men när hon säger vad den kostar blir jag tvungen att fråga igen. Jag trodde inte det var sant. Detta, mina vänner, är ett riktigt fynd.

väska

Denna väska kostade hela 37 kr och  50 öre !

Kommentarer
Postat av: Malin

Heej!
Den var ju skit snygg :) Värsta rea fyndet :P
Pussi

2007-01-17 @ 13:26:17
URL: http://www.malinlu.blogg.se
Postat av: Anonym

NEJ HAR DU KÖPT DEN? kollade på den innan rean.. :( och priset... :( skitsnygg iaf, GRATTIS ;)

2007-01-17 @ 17:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0