Frånvaro

Ni får ursäkta min frånvaro men med mycket jobb och lite tid så blir det inte så mycket bloggande. Tyvärr. Saknar ner lika mycket som er (förhoppningsvis) men bättring ska det bli. Ska posta en Dagens innan jag drar ner på stan. Jobbkläderna är inte så mycket att visa då jag inom hemtjänsten inte kan ha så mkt roligt på mig. Blir mest shorts och en tröja. Men men, ni får er en titt sen.

Ska försöka hinna med ett citychic-collage sen så får ni lite inspiration. Nu slutar jag iaf om en timme och då blir det hem, duscha och göra sig iordning för en gångs skull för en fika nere på stan blir det idag. Morgondagen bjuder på örontvätt och mer fika. Är ledig så man måste ju passa på och göra både nytta och nöje.

Det som får lida mest nu under de tyngsta arbetsveckorna är städning av rummet. Fy fan, det ser ut som ett bombat horhus som min mamam brukar säga. Inte helt okej, men om jag orkar blir det lite ordning ikväll eller imorgon.

Annars jobbar jag resten av veckan också. Sex dagarsveckor är nog värst men sedan bjuder sommaren på mestadels på fyradagarsveckor så då ska jag njuta.

Och förresten, jag är bara lite skadeglad för att Roskildebesökarna just nu vadar med lera upp över smalbenen på campingen. Bara lite...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Jo det är riktigt bra just nu! Hur har du det själv? Mkt jobb förstår jag. Ja absolut. Jag har ju inget jobb så jag har all tid i världen att försöka göra nåt med din blogg. :)kram

2007-07-04 @ 19:43:50
URL: http://annimoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0