Kvällens

Yes, trots jobb imorn bitti klockan 7.00 så blire utgång. Får ta det lugnt med alkoholen bara. Shoppat lite idag också, helt nyinkommet var dom toksnygga latex/lacktightsen på Gina Tricot så dom fick följa med hem och invigs ikväll. Emma tycker jag ser ut som en alien men det är coolt.

image332image333
- Vit klänning med påsydd spetskant, Gina Tricot
- Svarta latextights, Gina Tricot
- Svarta pumps med kilklack, Gengåvan
- Svart sidenband, tillhör en annan Ginaklänning
- Svart armband, gammalt
Till: svart lång hood med huva Monki, svart liten väska garderobsfynd

Kommentarer
Postat av: carolina

NEJ DU SKOJAR MED MIG? HAR GINA FÅTT IN LACKTIGHTS? Har kollat in ida sjöstedts på Monki och ballroom men tyckt att de var för saftigt med 700:- I LOVE LOVE LOVE them.. Gud nu är jag helt excited. :D Hoppas de finns kvar imorgon när jag drar staden.

2007-07-09 @ 23:45:40
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Veronika

Åh, vad coolt att du redan invigit lacktightsen! :) Jag köpte mina i veckan, så de ligger i garderoben och vänatar på mig!

2007-07-12 @ 14:34:11
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0