Morgonens

Är ledig idag så jag låg och sov så länge jag kunde. Nu har jag precis ätit en dunderfrukost bestående av amerikanska pannkakor med nötkräm och sirap och till detta åt jag även kokt ägg med kaviar. Nu är jag riktigt mätt och ska se till att få rummet städat. Sedan ska jag rensa klskåpet och kanske ner på stan. Vi får se vad dagen har att bjuda på.

Ett collage ska publiceras och en bild från måndagens afterwork-outfit. Kanske får ni en dagens även för idag om jag tycker det är något som är värt att visa !

Eargazm: Rolling stones - Beast of burden

Kommentarer
Postat av: Senait

ohh frukosten lät härlig kan man få recept på pannkakerna och nötcremen..senap

2007-07-23 @ 23:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0