Norge

Jag ska som sagt (eller ?) flytta till Oslo i slutet på sommaren för att jobba och tjäna storkovan så jag kan ut och se stora vida världen. Börjar kännas på riktigt nu. Mailar typ varje dag på en massa lägenheter och imorgon bär det av till själva staden för att gå på en visning av liten, mkt liten lägenhet.

Lägenheten är liten men lovande och ligger supercentralt, precis bredvid slottet. I denna lilla tvåa på 30 m2 ska jag, Louise och Teres tränga ihop oss. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum. Dessutom blir 7500 norska kronor billigare om man delar på tre...

Så så ligger det till. Ska slänga in en massa CV:s på alla ställen jag kan så får vi se vad som händer. Annars börjar jag med Manpower. Och tågresan var billig så det känns bra. Dessutom kommer nya Harry Potter imorn så då har jag något att läsa på tåget !

Ska presentera något nytt i bloggen idag dessutom. Sno stilen och allas våran kära Summer Roberts får äran att debutera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0