Sjukdom och äckliga jävla skitfåglar

Yes, vaknade imorse med pissont i hela kroppen och sådär ont långt bak i näsan, så att det svider en massa och är inte skönt ! Men sjukskriva sig, vad är det ? Så jag släppade mig iväg till jobbet och dagen blev riktigt trevlig trots två extra städ. Glass avnjöts, sjukhusglasserian är sjukt bra, grymt stora kulor. Är fortfarande mätt nu tre timmar senare.

Kom hem och tog en c-vitamin och skulle gå och lägga mig. Och så sitter det en massa JÄVLA ÄCKLIGA SKITFÅGLAR utanför min balkong och leker rövare. Och inte kan jag stänga dörren utan att dö av värmeslag. Dagen räddades dock av att ett nytt Kyle XY har kommit ut.

Kvällen tiibringas i sängen framför tv:n/datorn. Här ska slappas och kureras ! Have a nice day...

Eargazm: The Magic Numbers - Mornings eleven

Kommentarer
Postat av: carolina

I sure did babe :) Stod och valde mellan S och M men beslutade mig för M... S satt helt perfekt men ingen höjdare om sömmarna blir uttöjda :D
Jobbar du i veckan?

2007-07-10 @ 17:14:26
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: carolina

Okok! köpte du M du med eller? Yeah man, vi måste svettas tillsammans snart.. Hör av dig när du har tid! ;)

2007-07-10 @ 23:29:21
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0