Sno stilen - Rachel Bilson

image344
- Jeans: ska vara lite slappa och raka och dessa finns hos Topshop.
- Topp: vitt är sommarens färg och detta loosa linne är också från Topshop.
- Armband: detta heta lilla nummer hittar du hos UrbanOutfitters.
- Skor: dessa läckra i sann åttiotalsanda är från UrbanOutfitters.
- Väska: ska fortfarande vara stor och Topshop bjuder på en hel del fina i läder.
- Jacka: jag gillar denna korta från Ellos och har faktiskt en liknande från H&M.
- Vatten: inte utan mitt Evian !

Jag gillar starkt denna enkla men ändå fräcka outfit. Den gula färger spexar till det och gör en ganska strikt outfit mycket roligare. Perfekt för en tripp på staden eller en kopp latte macchiato med vännerna. Jag kommer köra hårt på något liknande, fast med stuprör. Har fortfarande lite svårt för den väldigt raka, loosa men ändå inte baggystilen, iallafall på mig. Men jag sa det om stuprör också så det är väl en vanesak...

Bild på Rachel från posh24.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0