Todays plans

Skulle klippt gräset ute vid stugan tidigt imorse men så blev det inte. Linn ringde och hon har precis kommit hem från Norge över helgen och ville ta en fika. Så nu ska jag slänga mig in i duschen och styra upp mig själv. Bjuder på en dagens om det finns några batterier i kameran.

Annars så blir det lugnt idag, ska försöka hinna klippa gräset i eftermiddag men det måste städas också innan mamma och Steffe Stor kommer hem imorn. Skulle ju vara ledig hela helgen egentligen men så behövde dom någon som jobba söndag så jag fick dollartecken i ögonen och sa ja. Blev ännu bättre sen när jag kom på att jag ju är schemalagd och att detta är min lediga helgen vilket innebär att om jag måste jobba får jag kvalificerad övertid, alltså dubbeltbetalt. Så för min 6,5 timmar imorgon får jag betalt för 13 och då med all OB. Nice ! sa jag och dagen var gjord.

Fredagskvällen blev lugn, drog hem till Bulan och drack ett glas vin från en baginboxpåse som jag fann i kylen, antagligen kvar sedan påskfesten... Sedan drog jag vidare till en jobbarkompis, Susanna, som bjöd på husfest med en massa oväntade människor. Arenas skuparty med dresscode whiteparty a.k.a miss wet t-shirt lockade mig inte så mkt...

Men ha en bra dag, så hörs vi.

Eargazm: Gym class heroes - Cupid's Chokehold
http://www.youtube.com/watch?v=eiiU-Fky18s

Kommentarer
Postat av: Malin

haha jag vet.:p han är ju skiit nygg, sen fick jag veta hans ålder..:p haha.
jo det är bra.. bara 4 veckor kvar på kf..om jag inte blir kvar längre...vill vara lite ledig..
vi får ta och ses snart :)
blire ikväll då?
Puss

2007-07-21 @ 12:10:12
URL: http://www.malinlu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0