Veckan

Yes, har ju faktiskt varit ledig två dagar, onsdag och torsdag och trots detta lite små kasst bloggande. Men det kom en sak på posten igår på 607 sidor som tog all min uppmärksamhet. Var så illa att den fick följa med till jobbet idag och att jag fick abstinens när jag fikade förut. Men nu är utläst Harry Potter and the deathly hallows.

Och ord kan inte beskriva hur det känns just nu. Det är slut. Jag vågade knappt börja läsa den med tanke på vad som händer sen. Men kanske kanske det fortsätter. Jag säger som DN, de sista sidorna öppnar upp för en fortsättning. Och konstigt vore det om det inte blev något, J.K. Rowling vill väl mjölka ur sin guldkalv in i det sista. Skulle jag också göra...

Skulle ut i onsdags men kön till sommarplaza var alldeles för lång. Men outfitbild och partybilder kommer imorn, när jag orkar välja bästa korten.

Imorn kväll blir det 20-årskalas/inflyttningsfest hos Emma. Ska bli skoj. Har dock inte bestämt mig angående klädvalet. Har fyndat två alternativ på rean, detta 1 gråa djupt rygguringat slappa linne/klänning från Monki  org.pris 150:- reapris 75:-, och detta 2 vita lite konstiga linne från Diesel som jag spanat in sen typ januari men org.pris 1200:- gjorde att jag vänta tills nu reapris 600:- känns riktigt billigt !

  2

Först hade jag tänkt ha det gråa bakochfram med ett vitt linne under till lacktightsen och chockrosa smycken. Men det vita skulle också vara snygg till lacktightsen med en massa guldsmycken. Fast ghettochic med guldsmycken körde jag på i onsdags... Hmm, får se hur jag känner imorn. Men jag måste säga, det lutar åt det vita. Vad tycker ni ?

Nu blir det sängen och de sista siderna av Gossip Girl 7 Ingen gör det bättre. Har ju faktiskt ett jobb att sköta imorgon. Suck !

Eargazm: Promoe - Longdistance runner

Kommentarer
Postat av: Miss Gallery 2008

Wonderful site. Please continue this great public service.

2008-05-14 @ 08:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0