Sommar sommar sommar

Varit lite frånvarande nu men de senaste dagarna har bestått av sol och till och med lite bad. Har legat med flickorna ute vid min sommarstuga på Hammarö, Lindenäs. Guld värt kan jag lova. Det är sådana dagar som gör livet värt att leva. Känns som man får arbeta lite på brännan nu eftersom de elva veckorna jag jobbar i sommar inte bjuder på så mycket ledigt tyvärr.

I tisdags var vi på Nöjesterassen och drack lite öl. Det var så mysigt så vi bestämde oss för att ta en favorit i repris. Så igår bokade vi först bord på Ankan för att käka lite och se på matchen. Fick bordet längst fram så vi såg jämt görbra, även om matchen kanske inte var den roligaste/intressantaste... Sedan bar det av till Nöjesterassen igen för lite mer öl och gott sällskap. Kvällen blev mycket mysig iallafall.

Dagen, ja den bjuder väl på sol och bad. Får se om vi orkar ut till stugan eller vi lägger oss nere vid Sundstatjärn. Tyvärr har en del av tjejerna jobb attt utföra. Vad är det här ? Jag som är ledig och allt. Men men, vi får styra något ändå. Hoppas alla har en bra dag så återkommer jag med ett collage. Kisses !

image303

Kommentarer
Postat av: carolina

I had a blast.. är såhär i efterhand som jag inser vad mäktigt det var :D Nej blev ingen efterfest... stod utanför Berns och tänkte gå o snacka med Fadde men kom fram till att det inte var någon ide så vi stack ;) Var ju bara Tommy som var där... Är Nikki och Vince jag är ute efter :D Allt bra annars?

2007-06-07 @ 11:22:56
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: carolina

Mmm bodde helt ok... 3stjärnigt med frukostbuffé.. 5 min från hötorget. Ok gött det.. gör det samma ja. Badat nått än?

2007-06-07 @ 20:43:40
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0