Stugan

Det är dags för sol och bad igen. Man kan inte göra så mycket annat i denna värme. Idag blir det en massa solskyddsfakto på knäna. Hade bara SPF 8 där igår och dom blev ganska röda så SPF 25 år det bli idag. Kör nog 15 och 8  på övriga kroppen, för nu när jag faktiskt fått en bra bränna vill jag behålla den och inte flagna bort den.

Ni skyddar väl er ?


- SPF 40 för dig som lätt bränner dig
- SPF 25 för ansiktet
- SPF 10 när du fått en bra grundbränna
- After Sun om du trots allt bränt dig

Kommentarer
Postat av: carolina

Nice. Nej skulle vart med ut men orkade inte.. har dragit på mig en förkylning. Hihi brännt dig om knäna?
;P

2007-06-10 @ 12:17:12
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Patricia

Ja, jag måste skydda mina ögon som är överkänsliga mot sol! Använder solskyddsfaktor 60 under ögonen.

2007-06-10 @ 12:33:54
URL: http://patriciasmodeblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0