Ärligt

Fyra saker om mig:

A) Fyra jobb jag haft:
1. Jordgubbsförsäljare
2. Receptionist
3. Städare
4. Vårdbiträde

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Fight club
2. Bring it on
3. Gone in 60 seconds
4. xXx

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Bärstad, Hammarö
2. Hammar, Hammarö
3. Kvarnberget, Karlstad
4. Sundsta, Karlstad nuvarande

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. TopModel
2. Greys Anatomy
3. Desperata Husfruar
4. The Hills

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Rabac, Kroation
2.Las Palmas, Gran Canaria
3. Vancouver, Canade
4. Sharm El Sheik, Egypten

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):

1. blogg.se
2. efterfesten.com
3. kau.se/student
4. torrentspy.com

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Grillat
2. Pizza
3. Våfflor
4. Foccacia

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1.  I solen på The Bahamas
2. På brädan i Trysil snart
3. London och leva ett liv
4. Vart som helst förutom Karlstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0