Bakisdag

Sitter här hemma med Malin och Carolina är sliten efter gårdagens bravader. Blev lite föring hos mig, sedan dryg buss ut till Hammarö där vi kom till MC-klubben med massa akolhol och present. Nej, då fick man inte dricka något i lokalen eftersom dm hade spriträttigheter och sålde själva. Dessutom kostade det 20spänn i inträde. Dålig info säger jag. Lyckades iallafall få en kille att köra oss in till stan för en slant. Det hela slutade på Nöjesfabriken och DAMN vilken träningsvärk jag har i låren efter allt dansande.

Efter fabriken blev det ner till BK och mat. Malin och Carolina tog en tur runt på stan för att hitta en kö som dom tyckte var lagom, haha ! Jag hängde kvar utanför BK och träffade Buster, Anna H:s storebror, och alla hans vänner. Blev en jävla liv sedan när dom började mucka gräl med Bjocke inne i BK-kön Inte helt okej va ?

Jaja, nu blir det melodifestivalen i repris med Malin och pizza från Kvarnens ! Se ya out there bitches. Don't keep me hangin' !

Kommentarer
Postat av: Carolina

Mja så var helgen slut då.. Uh vad gött med måndag. Ut snart igen? :) Pussilussi

2007-03-11 @ 19:48:01
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Carolina

Haha ja just det.. :D hade jag glömt.. ja men dit ska vi va? Vem pratade du med angående det förresteN?

2007-03-12 @ 11:07:58
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0