Crazy days

Yes, blev en runda på staden idag med Carolina. Fyndade inte så mycket som jag velat tyvärr. Byggde på med 6 neonarmband till, blev flashigare så, more my style. Hittade dock ett lite tjockare silverarmband hos Annas vintage som blev köpt och hemtaget för en 30 spänn. Jag gillert. Gillar hennes butik, men lite små kläder och lite dyra priser. Fast det gör inget för hon är så trevlig så jag går dit för det. Värsta stammisen som aldrig köper något. Den röda klänningen som jag kollat på länge och hade tänkt köpa om den hade varit kvar idag, var borta. Lyllo någon.

Bilder blev det iallafall. Drar en copycat rakt av från Carolina men what the hell ?!

image137

De säger att turbanen är het i år... Lite over the top kanske ? Jag hade lätt tagit den om den hade gått på mitt huvud, jag är lite av en vattenskalle. Men Carolina var läcker i den. Men, den är kvar...

image138

Jag hittade balklänningen med stort B, ett år försent tyvärr. Det finns inget annat att säga än Julen -92. Men, den hänger också kvar...

Summerat, så var det en bra dag. Hittade ett långt vitt linne på MQ som jag var rånöjd över men efter att gått med påsen ett tag så insåg jag att 350 spänn för ett linen som man kan köpa på H&M var lite mycket. Så den gick fettilbaka och imorgon ska jag smita förbi Carlings och köpa ett vitt herrlinne från Vailent. Det tror jag starkt på. tyvärr hittade jag inget svart STOR herrkofta så det får nog bli en liten tripp in på dressman också.

See ya out there nigaz.

Kommentarer
Postat av: Carolina

"Hallå" det är så typiskt dig :D
Ja men jag kan nog beskriva hur du gör här annars. DU hittar en bakgrund, kopierar dens adress (egenskaper osv som man gör med vanliga bilder)
Sen går du in på Design, sen på redigera stilmall.
Sen klistrar du in den efter:

body {
margin: 0px;
padding:0px;
background: #FFFFFF url( <---HÄR---> );
}
a {
color: #999999;
}
a:hover {color: #80FF9F;}

Sen måste du äveen ha sparat bakgrunden i dina bilder! testa nu snygging så får vi se :)

2007-03-23 @ 10:46:01
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Carolina

fan det försvann ju där man skulle klistra in, attans
Hmm men efter
Background: #FFFFFF url så ska du klistra in adresssen i ( ) som är där. fattaru? ;)

2007-03-23 @ 10:47:40
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Carolina

Jag hade väldigt trevlig igår för övrigt :)

2007-03-23 @ 10:48:08
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0