D&G - my style

D&G kör en av våren/sommaren 2007 starkaste kollektioner. Älskar den, allt runt den. Lacken, zebraränderna, kontrasterna mellan volym och färg. Fabulous.

4

1. Älskar kontrasterna mellan stora överdelen och smala benen. Färgen är härligt Nanneavundsjuksgrön.
2. Zebra, det är min grej och i sommar kommer ni få se ig i precis den rosa. Love it !
3. Om den lackkjolen bara kunde bli min nu och hänga i min garderob imorgon när jag vaknar.
4. Finns inget mer att säga än att det här is the shit !

Bilder från Elles catwalk.

Kommentarer
Postat av: Birgermoa

Great page I will be a return visitor!

2009-01-19 @ 08:06:54
URL: http://www.enequist.dk/birgermoa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0