Före lunch

Yes, vilken dag. Lyckades sova riktigt länge idag även om jag vaknade till lite när man gick upp. Men runt kvart i elva slog jag upp ögonen och bestämde mig för frukost. En tallrik fil med all-bran och skivad banan, till det en knäckemacka med messmör, blev det. Mums.

Ska ha en heldag med Caroline idag, hon åker till Italien nu den 21:a för att vara golfvärd på ett hotell norr om Rimini och yes, she will be missed. Nu handlar det om kanske en två månader men jag har ju skrivit om min ensamhet i tidigare inlägg. Så det blir lunch nere på stan, lite fika och sedan spinning tillsammans. Hur kvällen slutar väntas bara att se.

Återkommer med en Dagens senare, ska bara fräscha upp mig lite först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0