Förlåt, igen

Jag skulle ju satt in en Dagens igår. Men ärligt, jag var lite för trött (bakfull) för att orka ha någon fantasi och därför var det inget värt att visa. Nu däremot är jag på topp igen men Dagens kommer senare med kvällens outfit. Ska på fest med MC-tema och låt oss säga att det blir något väldigt kort i skinn. Mm Mm mmm sexy !

Har varit uppe en nio nu i alla fall, bakat negerbollar och jag vet att jag är politiskt inkorrekt men så har det alltid hetat ! Ska upp till skolan och plugga med Linnéa sen blir det hem och sy kvällens outfit och så ska massa annat styras. Blir en lite stressig dag men what the fuck ! Det kommer bli nice...

Ja och Anna, dig ringer jag sen för nu har jag hittat tågbiljetter och allt. Syns i april raring ! Och massa godis ska jag köpa med, du kommer se ut som en ballong efter våran helg. Hihi ! Löv ya !

image96

Eargazm: Joss Stone - Tell me 'bout it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0