Förlåt

... för att jag har varit lite off med bloggandet. Har varit dåligt med Dagens och allt möjligt. No excuses and terrible lies. Nej, ärligt, är nog inne i en riktig vårdepression. Allt är bara dåligt just nu och med en matte E tenta på måndag gör inte saken bättre. Inte heller att jag missar P. Diddys Black Party pga av den och Dolly Partons konsert. Inte helt okej. Ska ut och dränka mina sorger i öl. Men imorn blir det bättring, absolut en dagens.

Jag hade för övrigt 48 st besökare i tisdags ! Oh my GOD ! Vilka är ni och skriv och gör lite fotspår :D

Kommentarer
Postat av: carolina

Men shit vad kul med dolly då! hade också velat se henne.. men blir grease istället;p Cizzi har ju fest imorgon, tänkte att du skulle följa med ju.. blir nöjes sen!

2007-03-09 @ 12:15:12
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: ANNA!

hej skat! du ær så søt! hihi I dag har jag varit inne och læst lite.. nu vet du det=) jag saknar dig din lilla fis.. hihi pussel

2007-03-09 @ 13:56:53
Postat av: Rayofharshrealm

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2007-12-30 @ 21:29:34
URL: http://rayofharshrealm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0