Första dagen

Ja, vaknade imorse efter gårkvällens bravader. Ska skriva mer om det sen. Gick upp till badrummet och skulle tvätta ur ögonen eftersom jag provade linser för första gången igår och var helt grusig i dom. Kollade ig i spegeln och hajade till. Glömmer ju hela tiden bort att jag inte har dreadsen kvar. Känns så läskigt. Och insåg ganska snabbt att jag skulle vara tvungen att tvätta håret. Det ska bli skönt, verkligen. Längtar. Men jag har aldrig behövt göra det på morgonen och nu måste jag nog göra det jämt. Hmm... Får försöka lista ut ngt.

Kvällen igår ja. Det blev en liten utgång till Harrys här i Karlstad. Lite åldrigt ställe men det enda som är öppet på onsdagar så vi röjer. Dessutom så har Timbuktu två spelningar denna vecka, igår fri ålder och idag 18 år på Arena och givetvis var dom på Harrys. När jag kommer till dansgolvet efter att ha varit på toa så dansar jag mig mot Teres och dom. Och så är det någon som börjar dansa med mig och jag uppfattar inte först vem eftersom jag glor ner i golvet. Men oj, det var visst Timbuk himself. Grymt. Sen dansade han med oss litegranna. Stod och digga musiken. Fett som fan ! Nu får vi se o det blir att dra till Arena ikväll. Vill inte vara värsta groupien ju.

Snart Trysil, WIIIE !

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack visst var den söt? :) JA men jag har ju aldrig varit där ja.. kan vi inte ta det tillsammans? Kramis

2007-03-29 @ 10:33:09
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Malin

Snart blire Trysil ;) hihi!
Längtar som tusan! :D
Pussi

2007-03-29 @ 15:49:09
URL: http://www.malinlu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0