Hemkommen

Jepp, hemma från skolan. Det har varit en lång dag, mycket lång. Började halv nio, fick som tur var åka bil med storebror imorse, det var skönt. Sedan tuffade dagen på med 3,5 timmes kemi, lunch och ca 2,5 timme fysik. Fick tillbaka mattetentan också. Missade med ett jävla poäng, men då sa han att han hade rättat ärligt och inte snällt. Han kunde rätt aupp den åt mig, men han tyckte det var för mycket slarvfel så jag fick fyra kompletteringsuppgifter att göra istället. Faregame tycker jag.

Nej, matte E kändes lite onödigt, men DAMN vad coolt att jag klarade det. Slår mig själv lite för alla jävla slarvfel, bomma en fem sex poäng på det. Ursch, jag skyller på Dolly.

Nej nu ska jag boxas lite med Carro, sedan blir det 20årsfirande av Paula hemma hos henne för att avsluta på arena. Hmm, vad i h-vete ska jag ha på mig ? Äger inte ett plagg i min garderob :b Lägger ut en kvällens sen.

Eargazm: After Dark - (Åh) När ni tar saken i egna händer



See ya on the dancefloor !


Kommentarer
Postat av: Keira Knightley

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2010-10-18 @ 09:54:57
URL: http://keira-knightley.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0