Jojo&Malou

Jag har upptäckt jojo&malou ! Kanske lite sent eftersom dom var nominerade till H&Ms stipendiat på Elle-galan men bättre sent än aldrig. Dom har gjort några riktigt läckra kollektioner och lite ledsen blir jag att jag missat dom. Den senaste är också super, men tyvärr är färgerna inte riktigt min grej. Detta är från spring/summer 2007.

Den här absolut min stil, minimalistisk.
image107

Här gillar jag kavajen, som kan bli riktigt cool till en svart klänning.
image108

Utöver denna kollektion har dom gjort en riktigt stark autumn/winter 2006 och spring/summer 2006 och hunnit med ett samarbete med Topshop som var ritkigt stark. Dessa ska man hålla utkik efter framöver, jag spår en stor framtid, speciellt med vårens pastellmode.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0