Listigt

Här följer en lista som jag tattade här.

Din stil i en mening: Modern med min egen touch, folk brukar säga estet men ursch jag säger Stina.

Stilförebilder: ja ni. Det varierar. Tjejerna på Monki i Karlstad, folk på stan, några bloggerskor och allt/alla i Elle.

Vilken är din favoritdesigner: Åh, massa många men just nu klychar jag och säger Stella McCartney bara för att jag älskar den fett oversizade herrkoftan i hennes höstkollektion.

Inspireras du av: kreativitet och mod. Människor på stan och mina nära och kära.

Hösten 2006 - vad gav den dig: en hel del plugg, en nyfunnen vän som har blivit en av mina bästa, för mycket fest och massa nya kläder.

Vad tror du på inför våren: mycket metallic, som jag var tveksam mot förut, men älskar nu. För min egen del, en hel del gubbkläder.

Det bästa basplagget: vita linnen.

Färger just nu: silver, silver, silver.

Jag vägrar: tights med t-shirt som slutar där tightsen börjar. NEJ ! Ni har missuppfattat allt.

En ideal outfit: den här tjejen. Helt galet, ska koppa rakt av.

Do's and don'ts: do: din egen stil, vad du själv är bekväm i, don't: klä dig i något som du tycker är fult men har för att det är "inne".

Ditt senaste köp: en gubbkofta och en skinnjacka, som ska sprayas silvrig, från Myrorna.

Tre saker på vårens önskelista: klädväg; ett par ritktigt ljusblå stuprör, en vid byxdress med hängslen och korta ben, en STOOOR svart lackväska. daylife; Bra väder, sköna grillkvällar och mysiga hemmafester.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

kul!

2007-03-06 @ 13:08:18
URL: http://sigrid.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0