Morgonens

Sitter här i ett gammalt urtvättar herrlinne från JC och mina mörkblå pyjamasbyxor och myser. Inget är bättre än två lediga dagar innan helgen. Dagen ska spenderas med Carolina och vi ska ta en secondhandrunda här i Karlstad. Just nu är jag ute efter en svart STOOR herrkofta. That's my mission.

Ikväll blir det en tripp till Kil där jag ska beundra Malin när hon har konståkningsuppvisning. Inga fel.

Fortfarande förbannad för det där med H&Mjackan. INTE helt okej. Men jag hoppas jag har tur när jag åker till Köpenhamn (KBH) för där har dom världens bästa H&M. Och dessutom har KBH världens bästa uteliv där typ varenda ställe har vad som kallas fri bar. Yes, ni hörde rätt. Vårat favoritställe ligger mellan Norreport och Ströget och heter Jasques. Där kostar det 100 DKK för tjejer att gå in och 300 för killarna. Men sedan är allt i baren gratis utom shorts och smirnoff ice som kostar 10 DKK styck ( ca. 12,50 SEK ). Jag skulle lätt betala så mycketom jag vore kille, du tjänar in det snabbt på att slippa bjuda brudarna på drinkar. Tyvärr så verkar det enligt rykte vara så att Jasques har slutat med detta koncept. Blir till att undersöka när jag ska åka dit.

Men jä jä bejbi. Syns på stan !

Kommentarer
Postat av: Sigrid

yes, herrkoftor är snyggt!

2007-03-22 @ 10:42:26
URL: http://sigrid.webblogg.se
Postat av: Alice

oj det lät bra med fri bar :)

2007-03-22 @ 11:04:49
URL: http://aliceg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0