Morning Glory

Vaknade tidigt idag, vid åtta kanske. Eller strax efter. Kan bero på att jag somnade vid typ tio trots min eftermiddagslur på någon timme. Carro ringde vid elva, och jag låg och sov. Helt förstörd haha ! Ledig är jag idag också, och sov inte längre än så. Det går utför för mig. Hoppade i allafall upp ur sängen, satte mig framför datorn och satte igång att ladde ner Heroes. Fortfarande, helt såld ! Se det, annars missar ni vinterns bästa.

Desperata husfruar är det ikväll också :D riktigt nice ! Tycker det är tokroligt. Såg på reklamen nu hur Gaby jävlas med sin exman. Längtar.

Dagen med D, blir en massa matteplugg, måste ta tag i det där, och träning sedan lunch med Caroline. Fika nere i mitt i city har blivit min nya hobby. Jag vet, no life. Snart är jag ensam kvar i stan, eller nästan i alla fall. Bara jag, Louise och Malin kvar typ av Hammarötjejerna som fortfarande umgås.

- Julia, London England
- Anna J, Köpenhamn Danmark
- Linn, Tampa Bay Florida USA
- Sandra, Jessheim Norge
- Caroline, Rimini (?) Italien
- Anna H
, Lundsbergs skola Storfors Värmland

Yes, that's my life. Men London blir med Linnéa och Tjocke och dom till hösten. Pallar inte Karlstad, Sverige en endaste sekund till. Nu är det nog !

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vi är nog rätt likasinnade ;) Läser tex moderniter.blogg.se jämt! Du ringde mig i lör och jag ringde upp flertal gånger men det var någon som avvisade hela tiden :D undviker du mig? :(

2007-03-06 @ 11:36:45
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: carolina

Mysko,kolla upp det där! Jag sitter hos martin.. men han ska snart åka och jobba så jag väntar på american idol ;D sj då? Men ringde du mig eller+ vad ville du?:) pussi

2007-03-06 @ 22:00:13
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: carolina

Nej? fan vad kul det vore.. inte sett jocke sen de flyttade ;S Ut i helgen?

2007-03-07 @ 10:26:18
URL: http://carolinamagnusson,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0