Motion

Yes, igår använde jag stegräknaren för första gången. Och det var riktigt roligt, ett litet experiement sådär. Men det där med att tävla med mamma blir nog lite svårt med tanke på att hon gick på samma sträcka som jag 1600 steg och jag gick 1100. Lite skillnad där. Jag måste ha megasteg iaf.

Söndagens antal blev 5522 steg. Lite lite men det ska vi ändra på.

Nej, nu ska jag ner och lösa av mamma i kön till Stonesbiljetter. TRÖTT !

Uppdatering:
Tillbaka från köandet. Blev avbytt av Steffe Stor vid åttatiden för att hinna till skolan. Halvt ihjälfrusen kom jag hit och inte en människa är här. Ringer till Linnéa och hon svarar lite trött, vi börjar inte förran 10:15. Det här är inte helt okej, men jag får se det som så att det är lite mer tid att plugga. suck ! Förra gången jag köade var i december 2005 till Stones och då var det 3 plus. NU är det mars 2007 och tre minus. Vad hände med växthuseffekten ?

Kommentarer
Postat av: Millsberry2007

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2010-11-26 @ 10:35:58
URL: http://www.millsberry2007.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0