Rolling stones

Ja, sist dom skulle komma hit så köade jag utomhus, när det var väldigt kallt, i 19 timmar, ja ni läste rätt, nitton, för att få tag på biljetter. Tänkte att det var det värt. Men så skulle ju gubbjäveln, a.k.a Keith Richards gå och klättra upp i en palm, trilla ner och få någon hjärnskada så konserten blev inställd. Och ja, det sög verkligen, ursäkta uttrycket, HÄSTBALLE !

Men, dom kommer tillbaka ! Yes, ladies and gentlemen. The Stones are back in town. Sommar 2007 tar dom igen för brustna hjärtan och spelar på Ullevi den 3:e augusti. Det råkar också vara min 20-årsdag. Kan verkligen inte tänka mig en bättre födelsedag än att få se idolerna som jag är uppvuxen med sedan barnsben. Äntligen, söger jag som Gert Fylking. ÄNTLIGEN !

image139
Grabbarna grus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0