SEEEG DAG

Yes, fest blev det igår och det känns idag. Helt oinspirerad. Fick dessutom släpa mig upp till skolan vid åtta för att göra ett prov jag inte ens förstod. Kommer hem, lägger mig i sängen och glor på gamla Top Model avsnitt, cycle 5, och slappar. Då får jag ett mess om att jag innan kl 15 ska fotograferas för KAU:s kårfullmäktige, som jag numera sitter i. Så det var bara att gila läget och släpa min trött lilla rumpa tillbaka till skolan, fotograferas och tillbaka till stan igen.

Väl inne i skinande Karlstad blev det fika med Teres. Kombinationen hon och jag + bakfylla var en fröjd. Haha. Social fika, började snacka lite granna sen tystnade vi och satt så i ett par timmar. Jajje !

Imorgon blir det hem till Teres mamma och rida också ! Gud vad roligt det ska bli, hel insane ! Skumpa runt i, vad förhoppningsvis blir, fint väder och bara må gott. Åh, längtar så jag spricker. Det gör iofs inte min träningsvärk, urch och fy. Var ju på box igår och DAMN vad roligt det var men DAMN så slut jag blev i armarna. Jag kunde knappt torka mig efter jag duschat så mamma fick hjälpa mig. Känner mig som en litet tant...

Keep it messed up sistah !


Kommentarer
Postat av: Carolina

fest imorgon då!

2007-03-16 @ 19:46:09
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0