Steven Shein

Jag vet, ni har bergis hört talas om det och detta har det säkert hypats om överallt. Men still, älskar Steven Shein och nästa gång jag är i närheten av en Weekdaybutik och har en massa cash då ska jag köpa något. Spelar nästan ingen roll vad, allt är snyggt. Lite smakprov kommer här dock. Det här är tio gånger så snyggt än alla ceinlerasmycken som ALLA gör. Okej det är budgetvarianten men det går inte att slå SS !

   

This is all about the BLING BLING ! Steven Shein, ladies and gentlemen.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha du är galen :D Mikas kommer att skratta åt oss my friend ;) Gillar dig ändå! Ohc jag älskar det andra halsbandet :D Bergssprängaren eller vad det är.. bandspelare tom. Jepp Annas vintage imorgon! när slutar du? Pussi

2007-03-21 @ 09:30:33
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Prebennatalia

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2009-02-05 @ 10:47:50
URL: http://prebennatalia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0