Tävlingsmänniska

Jag är en ren och skär tävlingsmänniska. Allt för mig är en tävling. Skola, livet, fest rubbet. Till och med bloggen. Ja, jag gillar att vara bäst på allt och inte för att vara självgod, men jag är oftast det också. Jag har dock viss självdistans och inser att det finns saker man faktiskt inte kan vara bra i bara för att man vill. Och då skrattar jag istället åt mig själv. Precis.

Mamma hade i allafall införskaffat stegräknare till sig och sin sambo. Men Steffe Stor tyckte inte det var riktigt hans grej så nu fick jag hans. Och face it, jag måste vara bättre än mamma. Blir en massa små promenader nu och onödiga små turer runt i lägenheten, haha ! Ni som har stegräknare, häng på. Publicerar resultaten i bloggen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0