Tillräckligt trött

Den här helgen har tagit på mig, rejält ! Fredagen började halv sex på morgonen och då satte jag mig i bilen och körde upp till Sälen och Tandådalen. Drog en galet bra dag på brädan i backen och vid halv fem satte jag mig i bilen och körde hem igen. Både jag och Malin var helt slut, jag somnade så fort jag om hem vid halv nio, haha !

Sedan på lördagen blev det utgång, skräll ! Hamnade uppe i VIP:en på Nöjesfabriken som förövrigt suger. Servicen var hur bra som helst, dom kom upp hela tiden men själva rummet eller vad man ska kalla det. Helt utanför resten av nattklubben. Lite tråkigt. Hamnade iallafall på efterfest och droppade in hemma vid halvsexsnåret på morgonen. Och jag är ingen som brukar gå på efterfest för jag pallar inte det. Men men, vaknade på söndagen och det kändes bra faktiskt. Sen gick det någon timme och herregud vad bakfull jag var ! Drog till Teres på kvällen och käka pizza, klarade av att umgås en två timmar kanske, sedan fick mamma komma och hämta mig. Så jävla trött !

Och idag orkade jag knappt lyssna på läraren i skolan, blev irrirterad och gick hem efter en timme typ. Sedan efter en eftermiddag på stan efter att jag städat och dammsugit mitt rum, så var jag helt slut och sov igenom hela Felicity. Inte helt okej.

Var på Myrorna och hittade både en skinnjacka och en gammalherrkofta. Koftan ska jag ha imorgon så då får ni se den på Dagens, måste bli lite bättre nu med bilder och sådant efter en helgs lov. Skinnjackan ska jag spraya i silver så den får ni se då. Tänk kort och MYCKET 80-tal !

Har försökt fixa bilderna också, hoppas det syns nu. Därför jag inte skrivit på ett tag, blir tokig på blogg.se. Bli bra för fan ! Orkade med fram till någongång i januari. Var inte så mycket kul där men håll till godo. Ska snart ta mig samman och orka lägga in.

Yeah yeah, tråkigt trött fortfarande så det blir nog att tvätta av sig dagen och bädda ner sig framför Cityakuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0