2 cool 4 school

Alltså, skolan är inte helt okej. Vet inte vad jag tänkte med när jag bestämde mig för att plugga ett år direkt efter gymnasiet. This sucks ! Okej, jag gillar verkligen universitetmiljön och att gå i en klass och ha kul. Men tentor, plugg och läsning kan jag klara mig utan. Nu är jag iochförsig nästan klar snart, har bara tre tentor kvar. Klarar jag alla dom så har jag den sista 30:e maj.

Jag insåg när jag jobbade senaste och såg hur schemana såg ut över sommaren att jag kommer ha en ganska lång ledighet innan sommarens slit börjar. Jobbar jag minst nio veckor får jag drygt två veckors ledigt, jobbar jag högst nio så får jag över tre. Beror på om jag jobbar fyra eller fem veckor första perioden.

Denna ledighet ska användas till vad den behövs. Alltså sova, se på tv, sola och slappa. Eftersom jag dessutom är ganska pank och måste snåla med utgifterna så blir det mycket gratis roligt. Hoppas att jag har råd med ett Lisebergsbesök dock !

Nej, nu orkar jag inte sitta här och häcka mer. Ska snart ut i skogen på biologiexkursion (?), ska bli så roligt ! Kolla på kottar liksom, inte varje dag man gör det...

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vilken linje går du?? Jag längtar till studenlivet i höst!!

2007-05-04 @ 15:45:46
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: fröken Främling

Oj, universitetsliv låter inte längre så lockande..

2007-05-05 @ 23:27:55
URL: http://melankoliskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0