Dålig, igen...

Ja nu har jag varit lat. Eller snarare har jag haft fullt upp med tentor. Men lite Dagens ska ni få, sen så tänkte jag att jag skulle göra min collagedebut ! Roligt va ?!

Under veckan kom älskade Caroline hem från Italy och ska vara hemma hela sommaren. Gud så roligt ! Vi har iallafall fikat en massa på Korianden och eftersom jah numera är arbetslös, i två veckor iaf, så blir det nog fika där varje dag. På fredag ska jag utnyttja att Ellen är hemma som färdig frisör och provjobbar på Moda, vilket innebär gratis färgning. Eller jag betalar för materialet. Så på fredag... I'm going blonde, WAY blonde. Nice ! Dagen bjuder på fysikplugg, har tyvärr en omtenta kvar, lite sömnad tror jag och sedan fika på Koriander, love that place !

Nej, nu ska jag lägga in Dagens och lägga ut ett collage. Ha det !

Kommentarer
Postat av: Carolina

Har du glömt att det var på MODA jag färgade håret gult? :P

2007-05-31 @ 15:54:34
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0