Den lilla vita ?

Ingen har väl missat att vitt har tagit modet med storm och alldeles lagom till sommaren. Är det så att den lilla vita är den nya lilla svarta ? Jag skulle kunna tänka mig det. Jag älskar svart, it's like a Chanelsuit, it never goes out of style och det är sällan man träffar fel med något svart på sig. Det är dessutom ën färg som är lätt att match med andra. Men vitt har de senaste åren hamnat lite i skymundan. Konstigt, för hur snyggt är inte en vit tanktop till ett par jeans med hög midja ? Galet.

Kändistjejerna verkar iallafall ha fattat grejen med vita klänningar och det är få som inte sett i det. Personligen älskar jag min vita klänning med påsydd spetskant från Gina Tricot eller mitt vita långa linne från Message/Köpenhamn. De kommer hänga med hela sommaren till brunbrända armar och ben. Själv matchar jag med något knalligt som rosa eller silvertights.

Några brudar som fattat:
    
Ashley, Mischa, Nicole, Rachel, Sienna

Sugen på något vitt ?
image267

Bilder: The Skinny Website och Acne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0