Dum i huvudet

Det är officiellt. Jag är inte smart, någonstans.
- Jag har inte alla hästar i hagen
- Hissen går inte ändå upp
- Jag har inte alla stenar i grusgången
- eller alla bollar i bollhavet...
Nej, det är inte mycket som stämmer

Nu ska ni få höra. Jag kommer hem efter krogen med kanske en shots för mycket i magen nu såhär med facit i hand. Jag kommer hem och dolar lite med det mesta sådär som man gör efter krogen och kommer på FUCK var är kameran ? Den som mamma köpte för en massa tusen och som jag fick i julklapp och som jag  vanliga fall aldrig har med mig ut för jag är livrädd för att tappa bort den. Den som har hängt runt handleden sedan jag tog den ur Emmas väska strax innan vi drog från krogen. Letade och letade. Kände ialla fickor, tvingade upp min kära mor halv fyra på natten för att hjälpa mig. Gick ut på balkongen, la mig på golvet i mitt rum. Ja allt möjligt. Jag och mamma gick tillochmed hela vägen tillbaka till krogen för att se om jag tappat den på vägen. Men nej, inget annat hände än att jag nu har världens största blåsa på min ena fot.

Idag ringde jag till krogen, dom hade inte fått inågon. Ringde brorsan och berättade att han minsann fick ställa upp nu för lillasyster och låta mig utnyttja hans personalrabatt på SIBA. Sedan går det ett tag, jag börjar leta efter mitt vax som jag inte hittade imorse. Kollar under sänger för typ femtioelfte gången denna helg och där ligger vaxet. Fan va skönt, men vänta lite... Vad är det som ligger bakom om inte kameran.

Jag känner mig dum med glad !

Eargazm: Mika - Grace Kelly

Kommentarer
Postat av: carolina

Näe, tyvärr inte... men gött o komma iväg lite ändå! Haha hade du inte ens med dig kameran ut eller? :)

2007-05-14 @ 15:51:53
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Malin

haha. rolig du är :P

2007-05-14 @ 17:51:04
URL: http://www.malinlu.blogg.se
Postat av: Joachimana

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-10-23 @ 13:17:12
URL: http://joachimana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0