Elle - min bibel

Åh, jag älskar det verkligen. Bäst var det förut när jag prenumererade på Elle. Att höra den dunsa ner på hallgolvet var som en kick av adrenalin och endorfiner. Ren glädje. Jag läser Elle ord för ord, sida för sida, pärm till pärm. Det finns inget ointressant i denna tidning. Inte ens reklamen. Bara den är en inspirationskälla som heter duga.

Missade tyvärr majnumret så om någon vill skänka bort sin så tar jag gärna emot. Köpte iallafall nyaste numret nu, Junis, och jag kan knappt släppa det. Och åter igen pryder supersöta Mona Johanesson omslaget. Damn, den tjejen är vacker ! Favoriten i detta nummer är intervjun med Ivanka Trump, vintage specialen på 32 sidor (!) och givetvis Min värld som alltid är med sist i tidningen men som jag alltid läser först. Detta nummer får Elles moderedaktör Jenny Fredriksson tipsa läsarna om sina smultronställen och favoritplag. Yummie !

image256

Nej, kvällen kommer spenderas under Elle, resultat: träningsvärk i armarna. Men det är det värt. Ska göra mig en stor kanna te, bädda iordning med lite mys och bara gosa. Det är jag värd. Den där tentan i Fysik B nästa vecka som närmar sig med stormsteg kan vi skjuva lite längre bak i huvudet ett litet tag till...

Eargazm: Robyn - Crash and burn girl

Kommentarer
Postat av: carolina

Gud jag har inte hunnit så långt i den ännu.. fastnade i modette idag :)
Riktigt bra, än så länge!

2007-05-15 @ 20:17:06
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Maria

hahah va kul, jag skrev precis tvärtom i min blogg. dock inte om mOna, henne går det inte att klaga på!

2007-05-15 @ 20:22:11
URL: http://mariasmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0