Hemma från UKM

Helgen har varit mycket rolig och trevlig. Men jag måste säga att det märks att man blivit gammal i gamet. Fredagkvällen kom och vi lite äldra gick väl och la oss vid ett, halv två. De yngre, generation sjuan, skulle också göra det men spenderade två timmar åt att skratta åt typ ingenting. Jag hostade, skratt, det var tyst, skratt, osv. Trodde jag skulle få ett bryt ! Evve bredvid mig låg och hyschade hela tiden men inte hjälpte det. Och inte heller kunde jag lyssna på musik då jag inte hade så mycket batterier på min iPod och den inte har någon sleep-funktion.

Kvällen därpå sa jag till i förväg så det gick bra då. De höll käften iaf. En av tjejerna sa att de inte somnade förrän typ halvtre och när vi berättade för dom att klockan var nog bortemot fyra kollade hon storögt på oss. Oj, det är rekord för mig. Jag har aldrig varit uppe längre än halv ett. Vad söt ! Vill också vara liten igen... Suck !

Ja, uppdaterar med bilder och så när jag orkar. Är inne i en svacka just nu. Usch !

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag gick runt i dem hemma och de åkte upp liksom o blev för korta... iofs snyggt med lite kortare men då ska de vara ankellånga och inte någon stans mittemellan! Hur gick det för dig med utställningen?

2007-05-07 @ 19:34:21
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: Malin

Då tar jag tjänstledigt :)
Ingenting är ju riktigt säkert än så..
Pussis

2007-05-08 @ 17:49:30
URL: http://www.malinlu.blogg.se
Postat av: Aboutmadrit

thank-you for the good and valuable information on your site

2008-02-18 @ 19:12:58
URL: http://aboutmadrit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0