Top model

Yes, då var det avklarat. Top model säsong 7 tog slut igår och vinnaren blev som vanligt min favorit, CariDee. Har älskat henne sen första stund för det här en tjej som bjuder på sig själv, har en väldans massa personlighet och visar känslor. Ingen maskin här inte, som runner up Melrose som jag tyckte var för teknisk. Visst, hon var duktig men inte för att hon var en naturbegåvning utan för att hon hade allt intränat. Jag tyckte att hon kändes falsk ut i fingerspetsarna och försökte hålla sin perfekta fasad men att den brast ibland. Hon hade tjänat mer på att vara mer sårbar och öppen, inte bara med ett falskt påklistrat leende på läpparna. Vinnaren CariDee med hennes vinnarbilder:

image258 

Nu längtar jag starkt efter säsong 8 och även om det nordiska Top model, även om det inte håller samma klass som orginalet från USA. Top model är ett av de få programmen jag följer i Sverige och jag gillar mina onsdagar. Nu får man hålla tillgodo med Projekt Runway som jag också älskar. Kul att dom har lagt det på en kväll en gång i veckan istället för tidigare säsonger som gått runt sjutiden varje vardag i några veckor.

Nu blir det en bakistorsdag med massa slöande framför TV:n och om jag orkar lite plugg. Hasta la vista baby !

Kommentarer
Postat av: carolina

Jag hejade på Caridee från början men gick över till melrose för att jag gillade hennes bilder och hennes kunskap, hon gjorde alltid bäst ifrån sig. Oavsett om hon var tillgjord osv så var hon bättre och den bästa ska vinna! Thank god så åkte Eugina ut som trea..
Ja project på ons! längtar som fan :D

2007-05-17 @ 12:25:27
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se
Postat av: jowsie

yes, gooo CariDee !

2007-05-23 @ 23:11:54
URL: http://jowsefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0