Valborg

Valborg blev helt okej, kanske en skvätt för mycket alkohol vilket märktes igår morse då jag vaknade 7.28 med tungt huvud och en mun torr som sandpapper. Men kvällen var lyckad. Började med lite grillning i min trädgård med en redig flintastek, som tyvärr inte blev riktigt klar men klart ätbar ändå. Kvällen fortsatte inne hos mig med en massa öl, vin, sprit och cider. Det syns nu då alla liken ligger i påsar på min balkong. Försökte styra en massa musik men min brännare funkade inte så vi fick ta det på iPod via FM-sändare.

Vid elva drog de flesta medan jag och Anna Hägg satt kvar. Hon fyller inte 18 förrän i oktober och jag kände mig rätt pank. Vi snackade en massa skit, blev ännu fullare och drog sedan in till en bar i stan och tog en drink. Den kunde jag varit utan för den satt där den skulle. Tyvärr. Avslutade kvällen med hamburgare och pommes från BK, ville ha en bananmilkshake men det har dom ju aldrig på natten. Fuck !

Bilder kommer när jag fixat med kameran som fick sig några smällar i måndags.

Nu blire tillbaka till skola och verkligheten. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0