CauseIsadso

Tänkte blogga lite igår men märkte att blogg.se låg nere. Tänkte bara berätta hur läget ligger till. Det här med boende har löst sig himla fint. Jag, Louise och Senait tar över lägenheten som vi bor i nu och så bor vi där över sommaren. Efter det flyttar jag in hos Sara. Så. Nu var det löst.

Sitter med Snaten och Louise på QBA och chillar. FInt väder och skitskönt ute i luften. Fåglarna kvittrar och man vill bara gå barbent med solglasögonen på näsan och Sahara Hotnights i öronen. Åh.

Jagade runt hela Oslo för ett tag sen efter en klänning från H&M Trend. Hittade den aldrig i min  storlek och då kan jag lova att jag dels åkte runt i hela Oslo typ varje dag, ringde varje dag, ja herregud. Till slut gav jag upp när dom sa att dom inte skulle få in fler. Men så igår knallade jag runt med Louise och Sofie uppe på Bogstadveien och kikade in på H&M där. Och ensam mellan massa klänningar hängde den. Min storlek, färgen jag ville ha och ja helt perfekt ! I'm in love ! Tyckte först att det såg lite weird ut med tobklänning på tee men så fint så fint.

image492

Senait och jag på QBA. Dagens klädsel består av svart långärmad tee H&M, klänning med ballongkjol och dolda fickor Monki, svarta tights Gina Tricot och svarta stövlar Din Sko. Till kör jag parkas från Gina, sjal från Indiska och väska från Sjarm här i Oslo. Nu blir det varm sjokolade med krem.


Nuss och klem (puss och kram) !


Kommentarer
Postat av: snaten

hahah cleant e bloggkändis!

2008-04-10 @ 21:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0