Foreversick

Släpade mig iväg till jobbet imorse, insåg efter halva dagen att det verkligen inte fungerade efter som jag bara nös och snorade överallt. Sen satte jag mig på ett tåg och åkte hem till mamma och imorn ska jag till doktorn och se ifall det finns någon särskild anledning till att jag varit konstant förkyld det senaste halvåret med typ fem rejäla förkylningar. Oj, det blev en lång mening.

Funderade en massa på tåget, som vanligt, och bjuder på det här. Utmanar resten att också fundera.

Genom tidernas fem bästa skivor som jag inte skulle klara mig utan:
- 40 licks - Rolling Stones
- Ett kolikbarns bekännelser - Håkan Hellström
- What if life is a loving thing - Sahara hotnights
- Communicate - the Solution
- The Magic Numbers - The Magic Numbers
Bubblare: It´s nothing - Quarterhorse, Robyn - Robyn

Alla skivor har på något sätt förändrat mitt liv eller sätt att se saker. Och vissa låtar sitter etsade tillsammans med minnen som aldrig kommer blekna vid tonerna av musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0