SJUK!

Usch, hade värsta rethostan igår kväll och borde ha anat att det inte skulle bli bra. Och det blev det inte. Vaknade imorse med en riktigt förstörd hals. Men det var bara att släpa sig iväg till jobbet och slita lite. Alla min gulliga arbetskamrater gjorde dock mödan värd, speciellt Rasmus som oavsett hur förvirrad han kan vara alltid förgyller min dag. Attans att killen är född -90 annars hade han inte haft en lugn stund. Dessutom lyckades Kristofer skaffa United Bakeries bästa betyg genom tiderna hos Mystery Shopper. You go !

Har köpt biljett till Håkan till nästa fredag. L Y C K A ! Lyckades också kapa biljetter till Anna, Ivan, Johanna och Stina och det ska bli så jävla roligt !

Sitter med en kopp honungste och ska snart lägga mig framför datorn och se Titanic. Det var planerat en ölkväll med tjejerna idag men denna lilla kropp orkar inte mer. Ska ta en riktig slappardag imorn med för här orkar vi inte leka något annat. Dessutom är inte vädret det bästa i min älskade stad. När ska vårsolen komma tillbaka. Jag vill inte att det snöar i april, FATTA !

Make me feel better !

Eargazm: Håkan Hellström - Luften bor i mina steg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0