Slapparsöndag

Sitter med Louise på vårat rum och diskuterar hemresor framöver. För min del åker jag hem den 25 - 27 april och sedan igen 9 - 12 maj. Louise drar hem nu till helgen så tyvärr ligger vi lite ofas med det där... Men det ordnar sig. Snackade med Häggan också och förhoppningsvis kanske vi kan ses snart !

Har fått våran elräkning dessutom. Hallå vad är det för fel med Hafslund, vem skickar ut räkning för sju månader på 5700 och säger att det ska vara betalt på typ två veckor. Inte helt ok alltså !

Nu ska jag och Louise snacka skit och se på film och slappa.

Over and out !


Förresten, jag skrev ju om att jag drömt en massa skumt härom natten. Den där drömmen har verkligen satt sig hos mig och jag kan komma på mig själv med att sitta och tänka på den och en viss person... Det här känns skumt alltså, riktigt skumt. Jag kan väl inte ha fått en crush på någon genom en dröm. Eller ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0