Cribs

Ja, vad är det här med amerikaner och deras hus ? Sat och läste Veckans NU, ja jag vet töntigt men det är min last, och läste om Ben Affleks och Jennifer Gardners nya villa, eller mansion. Dels, vem behöver typ fyrtio miljoner kvadratmeter boyta. Vad hände med så man klarar sig ?

Och vad är det här med typ 4 sovrum och 12 badrum ? Hallå, vem behöver mer badrum än sovrum ? Okej två i ett hushåll med flera stycken men vadå ? 3 badrum på varje sovrum. Okej, ett att skita på, ett att kissa på, ett att sminka sig i... Okej. Normalt. Och så finns det människor här i världen som inte ens har ett badrum, utan ett hål bakom en buske i skogen.

Eller är det den amerikanska mentaliteten som gör det ? Att bara för att vi har pengar så överdriver vi like hell.

Jag behöver iaf bara en toalett där jag bor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0