Sämst

Sorry, jag vet. Jag är verkligen sämst. Men Hultsfredsbilderna ligger uppe på Facebook för er som vill se dom. Själv har jag precis kommit till Karlstad, eller igår kom jag och ska nu njuta av 18 dagar semester.

Ikväll blir det dubbelkalas för mig och Emma hemma hos henne för hon fyllde 21 i måndags och jag fyller imorn. Jag är sådär barnsligt förtjust i födelsedagar, speciellt min egen och firade den lite iförväg med alla min vänner förra helgen. Hade inte förväntat mig några paket men lite fick jag. En jättefin orkidé av mina franska bagare och lite smått och gott från tjejerna. Mys !

Nu måste jag nog duscha...

Eargazm: Alphabeat - 10 000 nights

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0